Een rondje langs de velden: de tussenstand

Door Joris

Nu het seizoen er al bijna opzit is er toch nog net tijd voor een tussenstand van de competitie. Sommige teams zijn al klaar, sommige moeten nog een paar wedstrijden spelen. Waar staat er nog iets op het spel?

Na een goed seizoen, met een aantal spannende wedstrijden (waarvan vooral de 3-2 overwinning op De Spuyt bij zal blijven) staat Dames 1 op het moment keurig vierde in de 3e klasse, met nog een wedstrijd te spelen en uitzicht op de 3e plaats. Ook in de beker doen ze nog mee, met een wedstrijd tegen KVA Dames 2 in de 3e ronde.

Dames 2 mag op 6 december uit gaan maken tegen West! D1 wie er derde wordt in de 4e klasse, na een seizoen vol 3-1 wedstrijden, en Dames 3 doet goed mee in de 6e klasse: met nog 2 wedstrijden te gaan staan ze netjes 5e (in een poule van 7)

Heren 1 heeft het zwaar in de 1e klasse. Het is weliswaar een hele-jaars competitie, dus volgend half jaar kan alles nog recht getrokken worden, maar halverwege staan onze mannen één-na-laatste in een poule van 12, met maar 9 punten uit 11 wedstrijden. Ze kunnen onze support zeker gebruiken, dus kom ze aanmoedigen! Bijvoorbeeld op 6 december in de Verheijhal, of op 22 december in de Blauwwithal.

Helaas heeft Heren 2 het ook zwaar gehad, maar dan in de 3e klasse. Met nog één wedstrijd te gaan is al duidelijk dat ze gaan degraderen naar de 4e klasse.

Heren 3 daarentegen doet het al het hele seizoen goed in de 3e klasse. Ze staan nu gedeeld 1e, met nog 1 wedstrijd te spelen tegen…de andere nr 1, VVA. Dat duel om het kampioenschap staat gepland op 10 december, om 21.00u in de Blauwwithal. Kom ze aanmoedigen! (Maar skip vooral je training niet natuurlijk)

Heren 4 heeft een mooi seizoen achter de rug in de 6e klasse, waar ze 5e zijn geworden (in een poule van 7), en Heren 5 is helaas laatste geworden in hun zesde klasse poule, maar spelen gewoon door, zoals altijd.

Kortom, voor velen een seizoen met ups en downs, maar bij sommigen ook nog veel om voor te spelen. Heren 1 en Heren 3 kunnen al jullie aanmoediging gebruiken bijvoorbeeld!