PD schema Amsterdam voorjaar 2012 bekend

Wordt jouw team dit jaar geen kampioen? Niet getreurd: voor alle KVA teams is er een mogelijkheid om toch nog te promoveren als je tweede bent geworden in de poule. Je speelt dan nog een of twee wedstrijden op woensdag 9 mei of donderdag 10 mei, in de Wethouder Verheijhal. Dames 1 en 2 moeten zorgen dat ze niet als vijfde eindigen, want dan moet er nog tegen degradatie gestreden worden. Houd voor de zekerheid deze avond(en) dus vrij in je agenda. Het schema kun je hier als PDF bestand downloaden:
PD schema Amsterdam voorjaar 2012

KVA heren 1 speelt een jaarcompetitie. Daar zijn de PD wedstrijden van woensdag 25 april t/m zaterdag 28 april 2012, maar het exacte schema is nog niet bekend. De vier nummers twee spelen samen met de twee nummers 10 uit de promotieklasse om twee plaatsen in de promotieklasse. De nummers 11 en 12 degraderen naar de 2e klasse. De vier nummers 10 spelen samen met de acht nummers 2 van de 2e klasse om vier plaatsen in de 1e klasse. De uitgebreide PD regeling van deze competitie is hier te verkrijgen:
PD regeling oud speelgebied Holland 2011-2012