Brainstormsessie 7 april

Beste ouders en jeugdleden van KVA,

De afgelopen twee seizoenen heeft het jeugdbestuur van KVA in samenwerking met jullie hard aan de weg getimmerd om de jeugdafdeling van KVA te verbeteren. We hebben een aantal successen behaald, maar realiseren ons dat we de aankomende jaren nog meer kunnen bereiken. Daarom willen wij graag met jullie voor komend seizoen brainstormen over te behalen doelstellingen. Aangezien jullie, als ouders, de ervaringsdeskundigen zijn, kunnen wij dit niet zonder jullie input. Daarom willen wij jullie uitnodigen voor een brainstormsessie op dinsdag 7 april om 19.00 uur in Sporthal de Pijp. Zouden jullie voor donderdag 2 april kunnen laten weten of jullie bij de bijeenkomst aanwezig zullen zijn (aanmelden via jeugdcommissie@kvavolleybal.nl)?

Naast de ouders zouden we het ook leuk vinden als een aantal jeugdleden aanwezig zijn, daarom zouden we ook graag de jeugdleden vanaf 14 jaar uitnodigen. Ouders zouden jullie willen laten weten of jullie jullie zoon of dochter meenemen? Alvast hartelijk bedankt en hopelijk tot de 7e!

Sportieve groet, Patrick en Lenneke