WK beachvolleybal

Buiten is het nog winter, maar wij denken al weer aan zon, zee, strand en beachvolleybal!!

Want 2015 wordt een fantastisch volleybaljaar met een WK Beachvolleybal en het EK Volleybal Dames in eigen land. De twee topevenementen op eigen bodem bieden de uitgelezen kans om heel Nederland met volleybal in aanraking te laten komen. Niet alleen door de (media)exposure van de evenementen, maar ook zeker door de mogelijkheden om het volleybal te promoten.

Ook KVA organiseert leuke activiteiten omtrent het WK Beachvolleybal: Je kan met KVA op zaterdag 27 juni 7 WK-poulewedstrijden (zowel mannen als vrouwen) bekijken voor maar 10 euro. Wil je mee??? Stuur dan vóór 14 februari 2015 een mailtje naar beachen@kvavolleybal.nl of geef je op bij de Join-ambassadeurs voor het WK Beachvolleybal, Kris Winnubst en Tessa Nauta (beide Dames 2). Dit event kan je trouwens goed combineren met zelf beachen in Scheveningen op 27 juni tijdens de record poging om het grootste beachtoernooi ooit te organiseren.

Houd de KVA-website in de gaten voor alle KVA beach-activiteiten.

27 juni wordt zeker een topdag, dus geef je snel op bij Kris en Tessa om de WK poule-wedstrijden in Den Haag voor maar 10 euro met KVA te kijken ☺