Een mooi eind van het seizoen

Nieuws over de hoogste twee jeugdteams. De dames van KVA XA2 wonnen hun laatste wedstrijd met met 25-18, 25-20, 25-17 en 25-19. Elke set ging best gelijk op, maar telkens zetten de onzen aan het eind door en lieten ze de Albatrosmeiden kansloos. Hiermee werden ze derde in de competitie.

Op een veld verderop werd het jongensteam XA1 kampioen door moeizaam 2-2 tegen West te spelen, maar dat het er in de competitie echt om had kunnen spannen lieten Luka, Roos, Chiara, Marithza, Imme en Georgia vandaag zien, als ze steeds zo consistent met zelfvertrouwen gespeeld hadden. Een ‘zinderende’ match door de servicereeksen, harde smashes en het doortasten aan het net tegen die lange tegenstanders in weergaloze ralleys; ook van ver buiten de lijnen werd de bal nog weleens wonderlijk in het spel teruggebracht!