Holland toptoernooi 2014

Zondag 13 april was het zover: de laatste dag van het Holland toptoernooi! De KVA jeugd had het uitstekend gedaan in de afgelopen wedstrijden, waardoor ze mee mochten strijden om een plek in de top 4. Geduld van spelers en fans werden flink op de proef gesteld, nadat de eerdere wedstrijden van die dag (die uiteraard lang niet zo interessant waren) behoorlijk uitliepen.

Een uur later dan gepland kon er worden gestart, en hoe! KVA liet zich niet intimideren door het Prima Donna Kaas team, en ramde de ballen net zo hard terug als dat ze ze ontvingen! Kelen werden schor geschreeuwd door het publiek en KVA maakte een paar prachtige punten.

Helaas bleek het Prima Donna team net een maatje te groot, maar een makkelijke overwinning werd hen zeker niet gegund. Vervolgens stroomde KVA door naar de kleine finale. Tegen Madjoe zou er worden gestreden om de 3e en 4e plek. De eerst set was voor Madjoe, maar in de tweede set kwam KVA sterk terug. Madjoe gaf zich echter niet gewonnen en kwam uiteindelijk als winnaar uit de strijd.

Het resultaat voor de KVA jeugd was dus een mooie 4e plaats, waarbij nu de andere jeugdteams weten er een geduchte tegenstander er bij te hebben! TOP