Volleybalclinic voor jeugd

HELAAS GAAT DE CLINIC NIET DOOR!

Een volleybalclinic bij de gezelligste vereniging van Amsterdam: KVA! Onze beste trainers staan deze ochtend klaar om je te leren volleyballen of je nog beter te leren volleyballen. De clinic is voor zowel leden als niet leden.

After summer party

Wil jij aan het einde van de zomer nog even helemaal losgaan voordat het normale leven weer helemaal begint? ‪Op 21 september 2019, de eerste thuisspeelzaterdag van het seizoen, wordt Sportcentrum De Pijp omgetoverd in een tropisch paradijs met opzwepende zomerse beats gemixt door onze top DJ Merijn!

Laat je een laatste keer dit jaar onderdompelen in zomerse sferen samen met je KVA-vrienden onder het genot van heerlijke koude drankjes‬. Rummieclub is weer de host van de avond. Wat een succes was dat vorige keer!! Nu weet je wat jouw favoriete rum-cocktail is, dus haal ze bij Judith en Martijn en de avond kan niet meer stuk!

Met 20 jeugdleden en 8 begeleiders gingen we op 14 juni naar het prachtige terrein in Heesselt. De voorspellingen leken wat regenachtig, maar de weergoden waren ons gunstig gezind!

Nadat de tenten stonden, hebben we namenbingo gedaan rondom het kampvuur. Weet jij wie de split kan, met de tong zijn/haar neus aan kan raken of wie er langer is dan 1.90?

Na het ontbijt op zaterdag hebben we onder leiding van Loek een heuse volleybalclinic gedaan, waarbij we niet wegkwamen met halve inzet. De opgedane skills mochten we in de middag meteen inzetten voor het volleybaltoernooi. Team Panda mocht zich tot kampioen kronen, pandapunten! Na de BBQ, kampvuur en het eggdrop-spel gingen we hobbezakken en levend stratego doen. Het hobbezakken is zonder noemenswaardige problemen verlopen, maar desondanks heeft het t-shirt van Loek het spel niet overleefd.

Op de zondag konden we rustig opstarten, sommigen hadden de tijd ook echt nodig om even bij te slapen. Het befaamde Stars of the Weekend (voorheen King & Queen) toernooi stond op het programma, waarbij Seb en Dana hard hebben moeten vechten, maar net niet waren opgewassen tegen Jitske en Florine.

Wil je nog even nagenieten? De deelnemers hebben de foto’s in de mailbox ontvangen en via de KVA Instragram zijn ook foto’s terug te vinden.

KVA Jeugdweekend!

Jaaa! Ook dit jaar organiseert KVA weer een fantastisch jeugdweekend. Van 14 t/m 16 juni gaan we een weekendje weg en zullen we kamperen, volleyballen, BBQ-en, en nog meer dingen die bij een leuk weekend horen. De inschrijfformulieren zijn uitgedeeld, en je kan je inschrijven t/m 1 juni.

Meer informatie en inschrijven: hier