Aantal belangrijke data

Geen training 2e paasdag: Maandag 21 april is de sporthal dicht en zijn er geen trainingen.

Eind van het jaar: Dit jaar valt de laatste training op 26 mei. Geen gewone training, want er zal een mixtoernooi gespeeld worden. Daarna rest niets anders dan beachvolleybal om onze honger te stillen, daarover volgende nieuwsbrief meer!

Nationale Sportweek: De Nationale Sportweek (http://www.nationalesportweek.nl/) draait er om zoveel mogelijk mensen aan het bewegen te krijgen. Ook bij KVA doen we hier vanzelfsprekend aan mee: op maandag 28 april staat onze trainingsavond open voor iedereen die het leuk lijkt om een keer mee te komen trainen. Voor jullie is het dus ook een uitgelezen kans om je vrienden, familie, collega’s of verre kennissen een keer te laten zien hoe leuk volleybal en KVA is! Mocht je iemand kennen die het leuk zou vinden om die avond mee te komen trainen, stuur dan een mailtje naar de tc (tc@kvavolleybal.nl), dan zorgen wij dat de trainer op de hoogte wordt gesteld.

Feest! Op zaterdag 10 mei a.s. staat KVA dames 1 in de bekerfinale. Om 12:00 zullen ze tegen Vives D4 strijden om de 1e plaats, dus haal toeters en slingers uit de kast en kom juich onze dames naar de overwinning! De dag zal worden afgesloten met een feest voor de hele club, georganiseerd door dames 1. Er is nog niets bekend over locatie en tijdstip van het feest, maar wil je erbij zijn (en natuurlijk wil je dat): Houd facebook in de gaten voor meer informatie!

Harry Janowitz Ouder-Kind Toernooi: 26 mei zal ook het ouder-kind toernooi weer plaatsvinden. Dit toernooi is vanaf dit jaar vernoemd naar één van de oprichters, oud-voorzitter en erelid van KVA, Harry Janowitz. Jeugdleden, we hopen jullie en je ouders te zien op 26 mei!