De Grote Vrijwilligersactie

Afgelopen dinsdag en woensdagavond vond de Grote Vrijwilligersactie plaats. Van alle seniorenteams klom er iemand in de telefoon om zoveel mogelijk leden te bereiken met de vraag wat zij nog wel voor de vereniging wilden doen.

KVA draait namelijk, zoals iedereen wel weet, volledig op de inzet van vrijwilligers. Veel mensen steken al hun kostbare vrije tijd in de club, maar dat kunnen er natuurlijk altijd meer zijn. Door middel van de telefoontjes werd er uitgezocht wie er nog wat tijd overheeft voor de club, en waar diegene dan het beste op zijn plek is.

Met dank aan Menno kon er gebeld worden op het kantoor van Sportservice Amsterdam. Twee avonden lang is er gebeld met, zo lijkt het, groots effect. Hulde dus voor de bellers!

Mocht je niet gebeld zijn en je nog als vrijwilliger aan willen melden, of nog iets bedacht hebben wat je graag voor de vereniging wil doen, kun je altijd contact opnemen met het bestuur.