Voorlopige teamindeling online

Beste leden,

De TC is afgelopen tijd hard bezig geweest om de voorlopige teamindeling voor het najaar van 2015 te vormen. Net als afgelopen tijd hebben we ook nu weer geprobeerd om op niveau en potentie in te delen. Daarnaast hebben we dit seizoen, op verzoek van de leden en in lijn met het verenigingsbeleid, waar mogelijk geprobeerd om minder focus te leggen op de hoogste teams, om zo het niveau te verdelen en op den duur een betere verdeling over de verschillende klasses te krijgen.

Let er op dat deze indeling een voorlopige teamindeling is. We zijn natuurlijk afhankelijk van eventuele nieuwe aanwas van leden en leden die toch besluiten te stoppen met volleybal (dat hopen we natuurlijk niet!). De definitieve teamindeling verwachten we half augustus te kunnen publiceren, net als de indeling met trainers en trainingstijden.

We hebben voor elk individueel lid geprobeerd om de beste teamindeling te creëren, maar uiteindelijk blijft het natuurlijk een (erg gezellige) teamsport!

De dames indeling vind je hier en de heren indeling hier.

Heb je vragen/opmerkingen over deze indelingen? De Technische Commissie (tc@kvavolleybal.nl) hoort graag van je!