CoolMoves Schoolclinics

KVA organiseert wederom dit najaar in samenwerking met Combiwel naschoolse activiteiten voor basisschoolkinderen in Amsterdam Zuid. Met behulp van ‘Cool Moves Volley’ (CMV) maken de kinderen uit groep 6,7 en 8 kennis met onze sport op een leuke en makkelijke manier. Ze spelen met en tegen elkaar in kleine teams en leren spelenderwijs de verschillende volleybal technieken.

Maandag 10 december komen de kinderen ter afsluiting met onze jongste jeugdleden het ‘KVA Cool Moves Volleybal Toernooi’ spelen. We hopen daarmee weer vele nieuwe jeugdige liefhebbers bij onze mooie vereniging te kunnen verwelkomen. Wil je meer informatie of bij het toernooi komen helpen? Stuur dan een mail aan jeugdcommissie@kvavolleybal.nl.