Foto’s Vriendjesmiddag 16-1-2012

Op 16 januari organiseerde KVA haar halfjaarlijkse vriendjesmiddag voor de ‘Cool-Moves-Jeugd’ die normaal trainen van 17.00 tot 18.30 uur. De KVA-leden hadden ook dit keer weer veel vriendjes meegenomen. In plaats van de normale training, speelden we verschillende “cool moves” spelletjes. In de pauze was er limonade en wat lekkers voor de deelnemers. Goed uitgerust begonnen we aan het spannende afsluitende toernooi, dat uiteindelijk gewonnen werd door het team van Tessa. Na afloop kregen alle deelnemers een diploma en kregen de winnaars een echte street-volleybal uitgereikt van Ilja van Holsteijn (Voorzitter KVA).

Mede door het succes van de vriendjesmiddagen hebben we dit seizoen al meer dan 20 nieuwe jeugdleden mogen verwelkomen! Alle vrijwilligers van de avond: Judith, Anne, Henk, Delia, Charley, Laura, Ilja, Sander, Barbara en Tessa. Mede door jullie hebben we er weer een hele gezellige middag van gemaakt! En Menno natuurlijk ook heel erg bedankt voor het organiseren van de leuke middag. Hier een kort foto verslag:

er zijn geen afbeeldingen gevonden

De rest van foto’s van de Vriendjesmiddag van 16 januari vind je op Facebook!