Het De Pijptoernooi: De foto’s!

Zaterdag 6 oktober was het jaarlijkse De Pijptoernooi, georganiseerd door KVA en Armixtos. Er deden 33 teams mee, afkomstig van 13 verschillende verenigingen. Dit jaar was het thema het 40-jarig jubileum van Armixtos.

Het toernooi werd afgetrapt door de jeugd, die van 11:00 tot 14:00 uur competitie speelde in de hal. Helaas hebben Jeugd 1 en 2 hun wedstrijden verloren, maar jeugd 3 heeft beide wedstrijden gewonnen, goed zo! En terwijl de jeugd aan het spelen was, was de organisatie beide zalen en de kantine aan het versieren, zodat de feestelijke stemming er goed in zat. Om 15.00 uur begon het seniorentoernooi. Alle teams waren op tijd en na een klein technisch probleempje, kon er snel begonnen worden met het toernooi. Er lagen snoep en mandarijntjes klaar voor iedereen met trek en met een muziekje op de achtergrond zat de sfeer er goed in. Rond 19:00 uur waren alle wedstrijden afgelopen en na een verfrissende douche, maakte iedereen zich klaar voor de prijsuitreiking en het diner. Ook dit jaar was het eten weer verrukkelijk. KVA’ers, jullie hebben jezelf overtroffen!!

Toen alle buikjes vol zaten, barstte het feest los. Tot in de vroege uurtjes werd er gedanst en bier gedronken.

Het was weer een zeer geslaagd toernooi!!

Hier vind je alle foto’s: