Nieuwe indeling

Na weken overleg en puzzelen komt de TC naar buiten met de nieuwe plannen.

We hebben met heel veel leden gesproken (als ook met de trainers en coaches). Voor verdere toelichting kun je ons aanspreken in de hal (of een bericht sturen).

Sommige spelers staan er nog niet bij, maar dat wordt aangepast zodra de formulieren zijn ondertekend en de administratie goed staat.

Interesse in een tweede training? Lees de instructies onder het trainingsschema (dat ingaat op 2 januari), en meld je bij ons aan.

Bereid om in te vallen bij teams die lager spelen? Laat het ons weten i.v.m. de Nevobo-indeling.

Tot slot zijn we nog op zoek naar een coach voor H4 (als ook leuke TC-leden!), dus stuur ons zeker een bericht als je overweegt je aan te bieden. Meerdere teams zouden nog wel wat vrijwilligers kunnen leveren.

Lisa / Marlie / Derk / JW / Odile