WK beachvolleybal & Recordpoging 27 juni

Op zaterdag 27 juni, tijdens de eerste dag van het WK beachvolleybal, organiseert de Nevobo in samenwerking met Cheaptickets een wereldrecordpoging op het strand van Scheveningen. Het doel is om met meer dan 3.000 beachvolleyballers tegelijk te spelen om een record te vestigen voor het Guinness Book of Records. En KVA doet in samenwerking met de Johan Cruyff Foundation ook mee! We organiseren van 10:30 tot 14:30 uur een KVA King & Queen of the Beachtoernooi op onze eigen velden. Het toernooi is toegankelijk voor alle leeftijden, dus voor zowel CMV, aspiranten als senioren. Je kunt zowel als individu of als team meedoen. We zullen gezamenlijk met het openbaar vervoer vanaf Amsterdam naar Scheveningen gaan (vervoer is op eigen kosten). Deelname aan het toernooi is gratis.

Aansluitend aan het toernooi zullen we met zijn allen naar het WK beachvolleybal op de Hofvijver in het centrum van Den Haag gaan, waar om 15:30 uur het programma van start gaat. Er staan zes wedstrijden op het programma met als hoogtepunt om 19:45 uur een wedstrijd van de Nederlandse wildcard winnaars bij de heren, waar nu nog hard om gestreden wordt in de eredivisie top. Het volledige wedstrijdprogramma vind je hier. Kaartjes kosten € 15,- per persoon.

Uiteraard willen we graag met zoveel mogelijk KVA-leden ons laten zien op het Scheveningse strand en bij de WK-wedstrijden in Den Haag. Geef je daarom snel op bij de beachcommissie en geef aan of je meedoet met het toernooi, wat je niveau is en of je je als team of individu inschrijft en of je kaartjes wilt voor het WK beachvolleybal. Voor degenen die al kaartjes hebben voor het WK, graag wel apart aanmelden voor het toernooi.