Grote Clubactie in volle gang

Door Dorit en Rebecca
Iedereen is als het goed is druk bezig met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie. Afgelopen training hebben we even rondgevraagd en grote getallen vlogen ons om de oren, één duo zit zelfs al op 54 loten. Dat begint er op te lijken. Maar we zijn er nog niet! We hebben nog ruim drie weken te gaan en hierin moeten we zo veel mogelijk loten zien te verkopen. Op 29 oktober zouden we graag alle boekjes binnen willen hebben, dus vergeet ze niet mee te nemen naar de training. En misschien duurt het naar je gevoel nog even, maar 30 november vindt de trekking plaats dus dan krijgen we te horen of we in de prijzen zijn gevallen. Wie weet loop jij over een maandje met 100.000 euro in je zak! Maar dat is natuurlijk niet genoeg, het jeugdduo en het seniorenteam dat de meeste loten verkoopt, wint nog een speciale clubprijs! Extra spannend dus.
We hopen dat jullie allemaal nog even je beste beentje voorzetten, want de club heeft jullie enthousiasme hard nodig.