Kort verslag KVA teams

Het seizoen zit er weer op! Dames 1 is kampioen geworden en promoveert naar de 3e klasse! Dames 2 heeft een moeilijk seizoen achter de rug, maar dankzij de allerlaatste wedstrijd zijn ze niet laatste geworden. Ze zijn met volle moed aan de PD wedstrijd begonnen op 10 mei, en hebben het gered! Volgend jaar weer 4e klasse. Dames 3 heeft ook een moeilijk seizoen gehad, en heeft het helaas net niet gered. Kom op meiden, snel weer terug naar de 5e klasse! Heren 1 was vorig jaar gepromoveerd naar de 1e klasse en ze hebben voor het eerst een jaarcompetitie gespeeld. Ze zijn heel netjes 8e geëindigd van de 12 en handhaven zich in de 1e klasse. Heren 2 is 2e geworden en heeft op 10 mei een promotiewedstrijd gespeeld voor een plaats in de 3e klasse. Helaas is het net niet gelukt om te promoveren. Heren 3 is ook kampioen geworden en promoveert naar de 3e klasse. Heren 4 is 3e geëindigd en blijft in de 6e klasse. Heren 5 is onderaan geëindigd en mag volgend jaar ook in de 6e klasse blijven spelen. En ook de jeugd is klaar. De XA1, XA2 en XA3 hebben allemaal op 12 mei hun laatste wedstrijd gespeeld!