Nieuw bestuur!

KVA heeft een nieuw bestuur. Tijdens de ALV zijn de volgende bestuursleden gekozen:

De nieuwe voorzitter is Ilja van Holsteijn, Remon Huijts is doorgegaan als penningmeester en Barbara de Beer is de nieuwe secretaris van de club. Naast deze 3 is Patrick Celie aangesteld als commissaris Technische Zaken en neemt onder andere de TC en de Jeugdcie onder zijn hoede.

De functie van commissaris PR/Evenementen is helaas nog vacant, maar we verwachten dat we binnen onze club zeker enthousiaste mensen kunnen vinden die deze rol op zich zouden willen nemen. Tot die tijd worden deze taken verdeeld onder de andere bestuursleden.

We bedanken de afgetreden bestuursleden Peter en Kaisa hartelijk voor hun inzet de afgelopen jaren en gaan met dit nieuwe team een geweldig jubileumjaar van maken!