🔥 BEACHTOERNOOI 1 JULI

Na een geslaagde eerste editie zijn we er weer met het Amsterdamse beachtoernooi, georganiseerd door Armixtos, Albatros en KVA!

Verzamel snel je beste beachvrienden en schrijf je in. We zoeken ook dit jaar per team weer 4 leden, 2 vrouwen en 2 mannen. Natuurlijk zullen de wedstrijden wel 2 tegen 2 worden gespeeld.

Lukt het je helaas niet voldoende spelers te vinden? Geen stress, schrijf je in als duo en wellicht is er dan alsnog een plekje voor jullie!

Net zoals vorig jaar vindt het toernooi plaats op strand Blijburg en zullen we afsluiten met een fris zomers drankje! Laat ons weten als je over de mogelijkheid beschikt een net mee te nemen.

De kosten zijn 20,- euro per team en inschrijven is mogelijk tot 16 juni, daarna kan je ons enkel lief aankijken.

Heb je vragen? Zoek ons op in de zaal of mail beachen@kvavolleybal.nl.