Beachen voor leden tot 27 jaar van start

Op maandag 8 maart zijn de beachtrainingen voor leden tot 27 jaar van start gegaan! Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om ook voor senioren boven de 27 beachtrainingen aan te bieden.

Beachtrainingen tot 27 jaar

De indeling van de teams en trainingstijden staan in dit PDF bestand. Deze indeling staat vast tot er wijzigingen zijn in de geldende maatregelen. De tarieven zijn als volgt:
Jeugd: €45 voor 18 weken volleybal
Senioren: €70 voor 24 weken volleybal

Let op: het kan nog aardig fris zijn! Zorg dat je je warm aankleedt, schaf daarom eventueel beach-schoentjes aan, of trek dikke sokken of flexibele schoenen aan. Per week wordt bekeken of de trainingen door kunnen gaan. Alleen bij zeer slechte weersomstandigheden zullen we de trainingen aflasten.

Protocol

Blijf thuis bij ziekte

• Heb jij (of een huisgenoot) klachten, zoals verhoging/koorts, hoesten, keelpijn of verkoudheid? Blijf thuis en laat je testen.
  • Spreek elkaar aan als je merkt dat iemand ziekteverschijnselen heeft. Diegene kan door het team of de trainer naar huis worden gestuurd.

Voor de training

• Je wast thuis je handen
  • Je vult thuis je waterfles. We kunnen niet met zekerheid zeggen of de buitenkraan in gebruik is.
  • Je kleedt je thuis om en gaat thuis naar het toilet. Bij de velden is geen kleedkamer of toilet.

Halen en brengen

• Ouders die jeugdleden komen brengen of halen houden voldoende afstand tot elkaar.
  • Ouders mogen de velden niet betreden.
  • Ouders mogen tijdens de training niet naast de velden blijven wachten.

Tijdens de training

• Je hoeft tijdens het sporten geen 1,5 meter afstand van je teamgenoten te houden.
  • Houd na de training WEL 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Blijf niet hangen bij de velden en ga zo snel mogelijk naar huis.

Ben je positief getest en ben je mogelijk in je besmettelijke periode gaan volleyballen? Informeer dan direct je mede-volleyballers en de trainer!

Beachen vanaf 27 jaar

Voorlopig kunnen we nog geen trainingen voor leden ouder dan 27 jaar organiseren. Er is, mede door de avondklok, op dit moment te weinig veldcapaciteit. Mochten er minder beperkingen gaan gelden, willen we uiteraard ook graag voor 27-plussers trainingen gaan organiseren. In de tussentijd is het mogelijk om zelf een veld te huren bij de VU. Maak daar vooral gebruik van! Je kan hier velden boeken. Volg daarbij uiteraard wel altijd de geldende regels.