Training jeugd gaat door, voorlopig geen volleybal voor senioren

Laatste update: 5 november 2020

Het kabinet heeft aanvullende corona-maatregelen aangekondigd. Deze maatregelen gelden in ieder geval tot 18 november. Helaas heeft dit ook gevolgen voor het volleybalseizoen.

Senioren
Zolang deze maatregelen gelden vinden er geen trainingen en wedstrijden voor senioren plaats. De wedstrijden en trainingen zijn in ieder geval tot 18 november stilgelegd. Er vinden ook geen alternatieve activiteiten plaats.

Jeugd
Jeugd tot 18 jaar mag in de aangescherpte maatregelen door blijven trainen. Dit willen we ook zoveel mogelijk blijven aanbieden. Hiervoor zijn extra maatregelen opgesteld. Dit heeft invloed op het trainingsschema, de trainingstijd en op het aantal meetrainers. Het trainingsschema vind je in het nieuwsbericht hieronder.

Meer informatie over de richtlijnen van de Nevobo vind je hier. Zet hem op de komende tijd, blijf gezond en hou contact met elkaar!