GALA: PAKJESAVOND – 8 december 2018

GALA: PAKJESAVOND
Zaterdag 8 december is wederom een KVA-dag met als thema PAKJESAVOND.

Het halfjaarsseizoen loopt alweer op zijn einde. Een echt feestje is alweer even geleden. Hoog tijd voor een partijtje op stand! Wanneer kan dat beter dan op een thuisspeeldag waarop maar liefst 13(!) teams in actie komen in De Pijp?

De Sint mag dan wel het land uit zijn, het is nooit te laat voor pakjesavond. Trek je mooiste pak(je) uit de kast, pak jezelf mooi in, strik erom en ga naar hét KVA-event van dit halfjaar. Deze mag je niet missen!

Jeugd opgelet! Wil jij gekozen worden tot jeugdtalent van de week, inspelen voor de wedstrijd met Heren 1 of Dames 1 én het eerste punt van de wedstrijd spelen? Mail jeugdcommissie@kvavolleybal.nl!

Blok deze ook in je agenda! 8 december – vanaf 12.00 uur – Sportcentrum De Pijp.