Tweede training voor de jeugd op de woensdag; aanmelding uiterlijk 7 november

Beste Jeugdvolleyballeden van KVA, en ouders/verzorgers,

Het seizoen is inmiddels alweer in alle hevigheid losgebarsten, wedstrijden worden gewonnen en op de trainingen is het gezellig en wordt er soms afgezien. Dat trainen is ook zeker nodig. Door te trainen kan je beter worden in het volleybalspel. Dit is in een teamverband, maar geldt ook individueel.

Juist om ervoor te zorgen dat jullie (onze toekomst) nog meer worden uitgedaagd, meer trainingsuren krijgen en uiteindelijk de aansluiting kunnen vinden bij de senioren, heeft KVA besloten om onder toeziend oog van twee trainers, de jeugd een extra training aan te bieden. Deze trainingen zijn voor iedereen bedoeld die in de jeugd van KVA volleybalt.

Tijdens deze trainingen ligt de nadruk op persoonlijke, technische, ontwikkeling van de spelers.
We gaan alle technische aspecten van het spelen trainen.
Dus weet jij van jezelf dat je ergens nog graag beter in wil worden, kom dan lekker mee doen en dan zorgen onze trainers ervoor dat jullie nog beter worden! Hoe gaaf is dat?

De belangrijke informatie op een rijtje:
Waar: Antonio Vivaldistraat 15, gymzaal van de kindercampus Zuidas
Wanneer: Elke woensdag in twee groepen van 17.00 – 19.00 en 19.00 – 21.00
Kosten: 70 euro tot aan het einde van het seizoen (dus tot de beachvolleybaltrainingen starten)
Inschrijven: Stuur een mail op uiterlijk dinsdag 7 november met je naam, leeftijd en team naarjeugdtc@kvavolleybal.nl en vermeld in je onderwerp “woensdag training”.

Nadat de inschrijvingen hebben plaatsgevonden, wordt er een indeling gemaakt op leeftijd en niveau.

Dus, ben jij een leergierige jeugdspeler? Wil jij snel nog beter worden? Meld je dan snel aan!

Dank jullie wel, en hopelijk tot snel op woensdag!

Met sportieve groet,
De Jeugd TC