KVA Oliebollen/Snert toernooi – 30 december

De laatste training van het jaar, maandag 30 december, is net als voorgaande jaren de avond voor het oliebollentoernooi. Vanaf 19:30 uur kan je je aanmelden en we beginnen om 20:00 uur met spelen. Met Jeugd 1 t/m 5 en de seniorenteams kan er weer in het gebruikelijke mix-toernooi gestreden worden om de grote oliebollenprijs (oftewel de eer). En natuurlijk zijn ook de oliebollen (en mandarijntjes!) weer aanwezig.

Voorafgaand aan het oliebollentoernooi (vanaf 18:00 uur in Sportcafé de Pijp) is er gratis Hollandse erwtensoep voor alle KVA (oud)leden! Laat via facebook weten dat je komt of stuur een mailtje naar evenementen@kvavolleybal.nl.

Komt allen!

De Pijptoernooi 2013

Zaterdag 12 oktober was weer het mooiste toernooi van Amsterdam; het De Pijptoernooi in onze eigen Sporthal de Pijp. Mede georganiseerd door onze eigen Remon en Tessa & Tessa werd het weer een groot succes. Vanaf 14:30 uur stroomden de mensen binnen en werd er ingespeeld op alle velden in de hal, en om 15:00 uur ging het los!

Iedereen speelde met veel plezier in poules variërend van Mix recreanten tot Heren 1e en 2e klasse. In elke klasse werd hard gestreden voor de poulewinst, en die begerenswaardige biertjes in de hoofdprijs natuurlijk. Tussendoor werd iedereen van de nodige suikers voorzien met snoep en mandarijnen

Maar dat was allemaal slechts een inleiding voor de tafels vol met heerlijkheden die alle KVA en Armixtos teams in elkaar geknutseld hadden. Freek kwam voor de mensen in de lange rij langs met gehaktballetjes om de eerste honger te stillen, daarna kon iedereen los op quiches, soep, lasagna, saté, spare-ribs, etc. Veel te veel om op te noemen.

Toen alle buikjes vol waren werden de prijzen uitgereikt, en ging de muziek aan, voor een dansfeest tot in de vroege uurtjes. Kortom, weer een erg geslaagd toernooi!

Binnenkort komen de foto’s op de website en facebook.

Recreative training

For years KVA didn’t have a training group for beginners, because men’s teams 4 and 5 didn’t train. This changed in the summer. A large number of expats beached with KVA and they liked it. Mondays at 20:00h there is a recreative training. It is so popular that there is a waiting list, because you can’t train with more than 12 players. Players of men’s teams 4 and 5 are welcome to join the training and we hope that some of the expats will start playing competition soon!

De Pijptoernooi op 12 oktober!!

Het De Pijptoernooi 2013, komt er weer aan!!!

Op zaterdag 12 oktober vindt dit superleuke toernooi weer plaats. De wedstrijden beginnen rond 15:00 uur en het toernooi wordt natuurlijk afgesloten met heerlijk eten (bereid door de vrijwilligers van KVA en Armixtos) en een geweldig feest!

Wij hebben er zin in? Jij ook?? Ga dan snel naar de website en meld je aan 🙂

Wil je alvast in de stemming komen? Bekijk de foto’s van De Pijptoernooi van vorig jaar!