Thuisspeelzaterdag 14 november

Beste KVA jeugdleden!
Aankomende zaterdag is het weer zo ver, er is weer  een KVA thuisspeeldag in Sporthal de Pijp. Deze dag belooft een hele gezellige dag te worden en er zullen verschillende activiteiten voor de jeugd georganiseerd worden. Dus kom vooral! Hieronder een overzicht met de activiteiten:

Tussen 13.00 en 17.00 uur spandoeken maken voor KVA teams in sporthal de Pijp. Heren 1 speelt om 15.00 uur dus heb jij je spandoek voor 15.00 uur af, dan kunnen wij deze al ophangen bij de wedstrijd van Heren 1!!! De twee mooiste spandoeken krijgen een prijs. Spandoeken mogen ook in koppels worden gemaakt.

Kom Heren 1, Heren 2 en jeugd 1 aanmoedigen met je hele team in sporthal de Pijp. Heren 1 speelt om 15.00 uur, Heren 2 om 17.00 uur en Jeugd 1 om 17.00 uur. Het beloven spannende wedstrijden te worden. Daar wil jij toch ook bij zijn?

DJ’s gezocht!!! Tussen de wedstrijden door mogen we muziek draaien om een gezellig sfeer in de hal te creëren en de teams op te peppen, vind je het leuk om dit te doen? Meld je dan aan via jeugdcommissie@kvavolleybal.nl.

Daarnaast zijn we op zoek naar KVA jeugleden die tijdens de feestactiviteiten (beginnen om 20.30) willen DJ’en. Hiervoor kun je je ook aanmelden via jeugdcommissie@kvavolleybal.nl

Dineer mee met KVA. Om 19.00 uur zal een cateraar een diner voor de KVA leden verzorgen in Sporthal de Pijp (cafe boven). Jeugdleden kunnen mee eten voor 5 euro. Wil jij ook mee eten? Geef je op via evenementen@kvavolleybal.nl

Party!!! Om 22.30 begint het KVA feest! Hier wil je toch ook bij zijn?! Kom met je gehele team!